2013. április 28., vasárnap

Tonhalsaláta


Ez is eljött: az első receptem, ami nem valami édesség… :D Merthogy ez nem csak és kizárólag sütis blognak indult, hanem mindenféle saját találmányú receptjeim blogjának. Csak aztán úgy alakult, hogy bár nemcsak sütiket készítettem az elmúlt hónapokban, de az ebédeknél inkább kész recepteket próbálgattam ki, nem magam alkottam. Na, de most bezzeg! :D

Szóval finom salátát szerettem volna csinálni, amiben van tonhal is, mert egész télen úgy hiányzott már a saláta, és mert nem emlékszem, hogy valaha kóstoltam volna tonhalas salátát, tehát itt volt az ideje. És finom tonhalas salátát sikerült összehozni. :) Körbenézegettem a neten, mit szokás az ilyen jellegű salátába rakni (eredmény: kb. bármit, ami kicsit is zöldség :D), aztán intuitívan válogattam belevalókat a boltban, és ez lett belőle.

Hozzávalók:

  • 2 konzerv tonhal (jól lecsöpögtetve, hogy minél kevésbé legyen olajos)
  • 75 dkg kukorica
  • 2 db lilahagyma
  • 300 g natúr joghurt
  • 4-5 evőkanál tejföl
  • kapor

Elkészítés:

  1. A kukoricát a tonhallal kevés olajon kb. 5-10 percig pároljuk.
  2. A lilahagymát felszeleteltjük, majd a kihűtött tonhalas kukoricába keverjük.
  3. Az öntethez összekeverjük a joghurtot a tejföllel és a kaporral, majd ráöntjük a salátára. Hűtőbe tesszük, majd hidegen tálaljuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése